TINGIMUSED - Balti Furnituur

TINGIMUSED - Balti Furnituur

TINGIMUSED - Balti Furnituur

TINGIMUSED - Balti Furnituur

TINGIMUSED - Balti Furnituur
TINGIMUSED - Balti Furnituur

TINGIMUSED

1. Ostutingimuste kehtivus

Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Ostutingimustega. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Ostja) ja veebipoe Balti Furnituur (registrikood: 11231820), asukohaga Turu 34, Tartu (edaspidi Veebipood) vahel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoes tingimuste all.

2. Hinnainfo

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik Veebipoes hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu. 

3. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda valikus olevate makselahenduste abil. Tellimuse vormistamisel täitke tellimuse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Veebipoes on toodete pildid illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikkusest.

4. Kohaletoimetamine
Pärast maksmist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kauba tarne laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 10-11 tööpäeva jooksul. Kui kaupa ei ole laos ja tuleb tellida, siis on keskmine tarneaeg 2-4 nädalat. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu.Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Ostjat ning tagastab Ostjale tasutud raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

5. Kauba tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus.
Mittedefektne tagastatav kaup peab olema rikkumata ja tehniliselt korras. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui Ostja on kauba kaubanduslikku seisukorda märgatavalt kahjustanud ja kauba müügiväärtus on seetõttu vähenenud. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus ja saata avaldus e-poe kontaktmeilile kristiina@baltifurnituur.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Veebipood tagastab ostusumma koos tarnekuludega taganemisavalduse ja tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Tarnekulu ei tagastata Ostjale juhul, kui tagastatav kaup ei ole defektne ja vastab tootekirjeldusele, sel juhul kannab taganemisega kaasnevad kulud Ostja.

6. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord jm).

7. Isikuandmete töötlemine

Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.

Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast. E-poe piltide kasutamine/editeerimine/muutmine ilma Balti Furnituuri vastavasisulise loata ei ole lubatud.

8. Garantii ja pretensioonide esitamise kord

Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad. Garantii puudumine ei välista Ostja pretensioonide esitamise õigust.

Ostjal säilib pretensiooni esitamise õigus 2 aastat peale kauba ostmist.

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades kauba müügiarve, lepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku.

Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte eesmärgipärase kasutamise või selle teadliku rikkumise tulemusena. 

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume vastav info edastada e-poe e-postiaadressile, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Balti Furnituur @ 2024